2009.07.14. 22:49| Szerző: Csabesz89

WOW-os barátaim. Hát újra írok nektek. Egy nagyon csúnya dolgot tettem. Kipróbáltam a szeretett játékotokat. jaj. Csináltam egy taurent és fejlődtem vele kemény 1 szintet, de nagyon uncsinak találtam. Úgy, hogy maradok továbbra is Anti WOW-os. Hi-Hi. 

Egy kis hír még. Kínában már 1 hónapja nem lehet játszani a WOW-al, de itt a link úgy, hogy lehet sajnálni szegényekett vagy nem. Ezt mindenki maga dönti el.Amúgy röviden annyit, hogy a régi karbantartó céget egy másik váltotta fel és innen kezdőttek a gondok.

Címkék: anti wow  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://infedel.blog.hu/api/trackback/id/tr741246716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása