2009.03.26. 19:55| Szerző: Csabesz89

glitters

Most nem arról írok, hogy milyen rossz játék a wow, vagy, hogy travian pálya futásotokat, hogy lehet megkönnyíteni. Hanem arról, hogy akit igazán szeretek őneki, hogy lehet igazán kedveskedni. Kaszanovák figyelem ezt a linket megkell néznetek.

Én csak azt üzenem kedvesemnek, hogy nagyon szeretem és nagyon sajnálom,h megbántottam. Tényleg nagyon szeretem és soha nem akarom elveszíteni.

 

Szeretlek Nyuszi  nagyon.

    


 

Címkék: szerelem  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://infedel.blog.hu/api/trackback/id/tr451027691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöszméte 2009.03.26. 22:16:09

Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy, nagyon tetszik. :) Én is szeretlek, és nem haragszom. Sőt, inkább én kérem, hogy tényleg ne haragudj rám azért, amiket mondtam. Nem gondoltam komolyan. Egyszerűen nem tudom megfogalmazni, hogy mennyire jól esik, hogy így gondolsz rám, na meg persze azt is nehéz szavakba önteni, hogy mennyire szeretlek. :)

Vajda Noémi 2009.10.24. 14:33:53

Legyen béke és szeretet.(L)(L)(L)
süti beállítások módosítása